skaner - problem

Autor: Daniel Szopniewski (dszop_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 15:07:11 MET DST

Grupowicze!
Jest taki problem. Kupiłem Primax'a 1200. Wszystko spoko, dopuki po
skończonym skanowaniu nie wyłacze komputera. Przy próbie ponownego
uruchomienia PeCet już nie startuje. W zasilaczu tylko coś "pyka". Gdy PC'ta
wyłącze, to po chwili dioda w kiewszeni na HD na chwilkę się zaświeca.
Problem znika gdy odłącze zasilanie od skanera, lub odłącze kabel LPT.
Mam w tej chwili drugi taki skaner. Jest to samo.

Jakieś sugestie?

Daniel Szopniewski
dszop_at_friko6.onet.pl

PS. Dałem ten list też na grupę pl.comp.grafika