Re: Przyszlosc gniazda Socket 370?

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 14:21:18 MET DST

>Mam pytanie dot. gniazda "socket 370": co bedzie na nie oprocz celeronow?
>Slyszalem gdzies, ze beda robic p3 pod nie. Czy to prawda? Jestem o tyle
>ciekaw, bo mam plyte glowna oparta na tym gniazdku.

CuMine beda dzialac na gniazdku z 370 otworami, ale NIE RUSZA
na Socket370. Z drugiej strony plyta z nowym gniazdkiem ma bez
problemu dzialac z Selerem na PPGA, co pozwala wnioskowac,
ze rozklad otworow bedzie taki sam, ale sygnalow -- juz nie.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)