Pare pytan odnosnie sprzetu

Autor: Maciej Fronczuk (maciejf{at}bbs.chip.pl_at_kujawiak.man.lodz.pl)
Data: Sat 07 Aug 1999 - 00:10:14 MET DST

Czesc

Probuje zmusic jakos mojego Celerona 300A
(Malay, 48 tydzien) do pracy @450, na razie z mizernym
skutkiem :-((
Zastanawiam sie, czy nie zastosowac plytki Peltiera
i dwoch wentylatorow, czy moglby mi ktos przekazac
wrazenia z uzytkowania tego ustrojstwa??? :-))
Czy w firmie Semicon moze nabyc takie cos
koncowy uzytkownik?
Zastanawiam sie tez, czy komus udalo sie nieco
podkrecic wentylator od procka, bo ja probowalem,
ale rezultat byl taki, ze cztery rodzaje napiecia spadly
ponizej dopuszczalnej granicy :-D (w sumie nic dziwnego,
gdy z maksymalnych 0.5A przeznaczonych dla napiecia -5V
wentylator ciagnal prawie polowe :-) Szkoda, ze musialem
z tego zrezygnowac, bo wiatrak napier* naprawde niezle :-)

Niestety, nawet przy 2.1V proc mowi pod FSB 100MHz
'niet', a przy mniejszej freq. to samo mowi karta (APAC
na i740, a propos - jak tam odczytac wersje BIOS-u?).
Tak wiec zostaje albo 300, albo 450.
Pamieci PC100, na koncu napisane '08', producent
'VIGOUR' (slyszal kto o takim?, bo ja nie ;-),
plyta Abit BX6 rev. 2.0.
Aha, i jak dostawie z boku wentylator (taki dla ludzi :-)),
to chodzi (@450), ale bez niego sie smazy.

Pozdrawiam

Maciej Fronczuk
maciejf_at_bbs.chip.pl