Re: Co to za plyta?

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 23:24:52 MET DST

Marcin Wysocki napisał(a) w wiadomoœci:
<37A7F9D6.3DA47436_at_etos.olsztyn.pl>...

>Czesc
>Najlatwiej bedzie zassac programik CTBIOS z amd.sterfa.com
>ktory chyba powinien rozwiac wszelkie watpliwosci co do pochodzenia
>tego co tam masz.

Mam podejrzenie ze ktos wlozyl inny, nieodpowiedni bios do tej plyty,
tak tylko zeby ruszyla, poniewaz C333 chodzi na niej wolniej niz 386.
Wiec taki programik raczej mi nie pomoze. Potrzebuje nazwy producenta
i linku do oryginalnego biosa. Plyta ma 4xPCI 3xDimm
kolor brazowy, chipset LX przykryty czarnym radiatorem posiada niby
Ami-bios. Niby poniewaz nie musi wcale byc oryginalny.

pozdrawiam

--
winDoZo