Re: Jaka najlepsza plyta Super7

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_saxon.ant.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 22:22:15 MET DST

Kaizen <Kaizen_at_friko6.onet.pl> wrote:
: Krzysztof Oledzki wrote:
: [...]
:> E.. ja bym nie powiedzial ze taka bardzo dobra. Po pierwsze
:> ma bledy w projekcie co potem bylo nadrabiane przylutowaniem od
:> spodu 2 kabelkow, po drugie zle wspolpracuje z dma w linuxie
:> (to chyba wina chipsetu?) no i niestety brakuje 1 slotu - isy
:> lub pci ale brakuje :(

: Jak wiesz coś więcej o płycie FIC VA-503A (nie +) to napisz więcej, bo
: właśnie zastanawiam się nad jej zakupem.

Firma w ktorej pracuje miala przyjemnosc ostatnio kupic takie dwie
plyty glowne. Mi stanowczo niepodobala sie glownie przez linuxa i przez
te kabelki od spodu, poza tym ma zle rozmieszczone miejsca na plastiki
do podtrzymywania no i ciezko jest ja przyczepic do podstawy obudowy.

Z zalet to masz dwa, niezalezne porty USB, 3 sloty DIMM,
1 AGP, 4 PCI, 1 ISA i ARM (zazwyczaj malo przydatny). Ponadto
ma UDMA/66. Cena nie duzo wieksza od 503+

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki