Re: zgrywanie muzyki z CD-ROM Samsung (12-krotny)

Autor: Lodek (mcsoft_at_free.net.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 16:41:52 MET DST

Nie jestem pewny, ale jest tak dlatego, że Twój CD jest za stary i nie
obsługuje CD Red Book Audio (tak to się chyba nazywało). Albo kup nowy CD,
albo załatw sobie jakiś programik, który zgrywa ścieżki audio w trybie
analogowym. Jedynym mający tę opcję który znam to MusicMatch Jikebox. Demo
było na jednej z 5-6 ostatnich płyt dołączanych do czasopism
PCWK/Enter/Chip. Niestety demko mogło zgrać tylko 5 ścieżek a potem
reinstalacja programu (albo zainstalować, skopiować katalog z programem i
potem podmieniać). To tyle. Może inni doradzą Ci coś lepszego. Ja bym kupił
nowy CD - to nie tak dużo.

PHLodek
--------
Zajrzyj na moją stronę z freewarem