Odp: Zarządzanie energią w W98 - jak usunąć trwale ?

Autor: Miedziany (tesh_at_kki.net.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 14:10:13 MET DST

Witam i o zdrowie pytam !!!

Isnieje metoda bardzo skuteczna ale wymaga zdolnosci manualnych.
Jest to stara metoda uzywana przez programistow w Majkrosofcie.
Po prostu wycinamy z instalki WIN 98 jej czesc odpowiedzialna za zarzadzanie
energia.

Zycze powodzenia i owocnego wycinania.

Miedziany.

Użytkownik Mariusz <majmariu_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:H5zq3.685$X3.7709_at_news.tpnet.pl...