Odp: Odp: Chipset Intel 810 - co to?

Autor: Grzegorz Góra (ggora_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 12:28:03 MET DST

Użytkownik Krzysztof Oledzki <ole_at_saxon.ant.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:x9hq3.8798$S3.118770_at_news.tpnet.pl...
> Grzegorz Góra <ggora_at_friko5.onet.pl> wrote:
>
> : Użytkownik Rzeźnik z Blaviken <rzeznik_z_blaviken_at_friko4.onet.pl> w
> : wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:37a93afe_at_news.vogel.pl...
> :> ChipSet tylko dla Celerona. Są błędy z zegarem. Mówiąc krótko NIE
KUPOWAĆ.

> : Się Intel wygłupił, co nie?...
> Nie po raz pierwszy :)) Ale nie on jedyny :)

Wiesz, pyrknąć się w programie lub {co gorsza} w systemie - do tego już
wszyscy przywykli, ale chipset zchrzanić - to już nie jest "oops". No, ale
tak to jest, gdy chce się konkurentom niby zaszkodzić, wypuszczając na rynek
bubel.

Wyjątkowo {w tym momencie} zachowuje się M$ ze swoim Win2000. Nie lubię tej
firmy właśnie za pospiech i sztywne trzymanie się dat {choć M$ chyba jeszcze
nigdy nie wypuścił czegoś w zapowiadanym czasie}, wg mnie pośpiech to
podstawowy czynnik, który nie pozwala wyłapać M$'owi czasem wręcz
kretyńskich błędów. Z Win2000 jest trochę inaczej, jestem gotów czekać
jeszcze rok, byle tylko TO działało poprawnie, byle po 3 miesiącach, od
wejścia systemu na rynek, nie trzeba było ściągać łat, poprawiających jakieś
ewidentne błędy, luki... Co innego patch'e poprawiające funkcjonowanie
czegoś-tam - to jedyne poprawki nie przynoszące wstydu.

--
Pozdrówka
Grzegorz Góra