Re: Problem z i740 pod win98

Autor: Robert Dobry (NOSPAM_at_NOSPAM.COM)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 09:52:56 MET DST

Rafal Kolano napisał(a) w wiadomoœci: <37A93753.5989C02F_at_lucent.com>...
Robert Dobry wrote:

> WolfPress napisał(a) w wiadomości: <7o92le$mfh$1_at_rymunda.torun.pdi.net>...
> >

> Najczęściej dla VIA Socket7...
>
> Ściągnij nowe sterowniki zdaje się że są jakieś 4.10 czy jakoś tak. A
> przede wszystkim RTFM !!!!!!!!
>
> BAD

>To plyta ze slot1 pod Pentiuma.
>
>Problem polegal na tym, ze musialo byc wlaczone USB w BIOSIE, zainstalowana
obsluga USB i
>AGP dopiero pozniej starownik do karty graficznej :((( Dziwne ???

To jest nic, ja mam Asus'a PIIL97 i mialem I740 i nie moglem zainstalowac
W95 bo sie resetowal natychmiast po uruchomieniu setup.exe. Naszczescie
jakis dobroczynca poinformowal mnie ze mam uruchamiac setupcor.exe. Nie
wpadlbym na to, przegladalem wszystkie readme i zadnej wzmianki na ten
temat....

Teraz mam Creativa TNT tez na AGP i nie ma tego problemu.

Poczytaj instrukcje, w mojej byly opisane wszystkie problemy jakie mozna
napotkac min. z konfliktami mostka AGP i karty

BAD