pilne-komp przestał odtwarzać mpg (sorry długie)

Autor: Marcin (fun_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 06 Aug 1999 - 08:51:19 MET DST

Był sobie komp , całkiem całkiem, C366_at_456, Asus P2B, STB TNT, 256MB ramu i
inne pierdoły. Ale znalazła się okazja za niewielką dopłatą zmienić proca na
P3 450. Po zamianie, formacie twardego (był już niezły burdel :) ) i
instalacji Win98 i innych dodatków (tych samych co poprzednio)
stwierdziłem,że nie mogę oglądać swoich ulubionych filmów mpg. Obraz podczas
odtwarzania składa się z naprzemian ukośnych zielonych i czarnych pasów. Nie
pomogło
instalowanie DX6.1 ani nowych MS Media... Filmy z DVD odtwarzają się bez
zarzutów. Używałem różnych driverków od 1.88 do 2.08 i starszych i nie mogę
wyjść z problemu.... Pomocy, bo dzisiaj dostałem do obejrzenia "Negocjatora"
a muszę go jutro oddać :((

P.S. Czyżby P3 z tymi nowymi rozkazami nie obsługiwało mpg :))))

Pzdr.

Marcin