Odp: Potrzebny program - PILNIE !

Autor: Fuguy (fuguy6_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 05:30:47 MET DST

Użytkownik Aster s.c. <biuro_at_aster.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:37A7F5BB.A071E55C_at_aster.pl...

> Nie, nie jest to MJPG.
> MJPG i MPEG różnią się zasadniczymi rzeczami.
>
> Pozdrawiam
> Arek

Ja zkoleii wyczailem taki motyw ze wczytuje se mpgi w adobim5 i z
zainstalowanymi codekami
po edycji zapisuje jako asf ktory w tym momencie wypiera juz mpg .
akcja trwa dla 650 MB mpg okolo 3 godzinek
ale jest terz opcja lapania obrazu z tunera w moim przypadku z predkoscia 25
klatek w 320x200 odarzu do asf'a z kopresja wieksza niz mpg w tym przypadku
az 2 razy jakos OK dzwiek terz i to mnie zagina w 3 miejscach !
Dlatego stwierdzam ze ASF rulezzz !
prosze o opinie :)
Fuguy