Odp: Program "PPP Boost"

Autor: CoNaN Freez (conan667_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 15:20:49 MET DST

Podejrzewam, ze macie racje :) Ja wiem, ze moj modem fizycznie nie osiagnie
115200 bps ale prosze mi wytlumaczyc jak zwyklemu lamerowi co oznacza ta
cyfra przy ikonce polaczenia z siecia. Najczesciej mam tam te 115200 ale
zdarza mi sie tez 48000.

>Modem 56k nie jest w stanie osiagnac 115200 bps, poniewaz jest to rowne
>112k, a modemik masz 56k. Z tego prosty wniosek, ze na maxa modem polaczy
ci
>sie na 50667 bps...
Ale moge miec 115200 w ikonce ? No bo przeciez mam :/

>A czy przypadkiem nie jest tak, że 115200 dotyczy pogaduszek modemu z...
>kompem? Bo chiba tak.
Tzn. mojego modemu z ... ktorym kompem, moim ?

Kurde, juz nic nie rozumiem. Albo mam cos a'la Zoltrix = auto Pana
Samochodzika albo sprzet mnie oklamuje ;)
BTW transfer rzeczywisty jest rzedu 5kb/s.

Wyjasnijcie mi to :)
Co to jest w koncu ta liczba w tej cholernej ikonce :)

--
3.V-ta.Sie :)
CoNaN Freez