Re: Uszkodzenie BIOS-u przez CIH

Autor: _Silver_ (srebrny_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 21:15:11 MET DST

Użytkownik Zbigniew Szuszkiewicz <_____netcom_at_polandmail.com_______> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:7oblg2$9ap$1_at_druid.ceti.com.pl...
[...]
> Co prawda nazywa sie czarnobyl, więc pewnie powinien jakoś świecic, ale po
> wylaczeniu zasilania to nic nie pokazuje ! bo bez proadu si nie da

Heh on nie swieci on promieniuje przy zasiemnionym ekranie a urzytkonik
nawet o tym nie wiem ...taka mowa bron ;-) ROTFL

> ps
> Wymaga nagrania biosa i zalezy od biosa !
> np. widzi tylko dyskietke, dysku nie, nie obsluguje nowych kart kat
grafiki
> (tylko isa, pci) itp

Noi skoro widzi dyskietke to wystarczy (choc nie zawsze) przygotoawac u
qmpla dysitek niby startowa z plikiem i softem do programowania (upgradu)
biosa np. wpisujac sciezke w autoexec.bat np. a:\award.exe /990JF32 czy
jakos tak zalezy jaki plik i jaki progamator choidz o to zeby wlaczyl go
odrazy bez naszej ingerencji o przecize na monitorze nic nie zobaczymy !

--
         Silver
-= 161JGB200 =-