Odp: Bios Help

Autor: Pablo (pksiazek_at_ajo.waw.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 20:33:04 MET DST

Cześć mam na imię Paweł i mam dla Ciebie odpowieź. ;-)
Ściągnij sobie takie programyjak: modbin.exe i awdflash.exe.
Flashem zgraj obecny BIOS a w modbinie pod windą ustaw w trybie
podglądu (F2) ustaw wszyttko tak jak masz w BIOSie i zrób ScreenShota.
(ALT+PrintSCR). Z wydrukiem z Painta nie powinieneś mieć problemów.

PS. Można tez monitorowi zrobić zdjęcie (bez lampy błyskowej) ;-)