Re: problem z HP690c ...zenujace

Autor: B_at_nit@
Data: Thu 05 Aug 1999 - 16:53:59 MET DST

Nie szukalem ostatnio ( tzn. : dawno temu szukalem bez skutku ) i wydaje
mi sie ze ich nie ma ..... :(
Apropo hardware i systemow to zenujace ze tak znane firmy ograniczaja
dzialanie sprzetu do jednego np. systemu :(
Ostatnio zainstalowalem na innym Hdd win 2000 beta 3 ( kupilem ) i ....nie
mam sterownikow do SBlive :(
I napewno nigdzie ich nie ma ... !
Szukalem dwa dni po calym Microwtopie i www.sblive.ijeszczecostam.com
:(((
Nie wybacze tego Billowi !!! ...taka popularna karta ....
Shit Microsoft a raczej Shit Creative , bo to oni nie troszcza sie aby ich produkt byl kompatybilny z nowymi systemami ( nalezy miec nadzieje ze po ukazaniu sie pelnej wersji / pazdziernik / producenci hardware doloza staran ....)
A moze zaczeli prowadzic polityke "GATESSOFTU " ?

b_at_nit@

Artur Kubiak schrieb in Nachricht <7obffg$eea$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...