Re: CD - czyste sprzedam (hurt)

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 14:45:48 MET DST

>Sprzedam czyste CD - Mutidisk, cena od 3,20 zl (netto) za sztuke, istnieje
>mozliwosc wystawienia faktury, mozliwosc nadruku na plycie.
>
>Mozliwosc stalych dostaw

Multidisc... Bueeee... Jeszcze nie spotkalem gorszych kompaktow. Jak
na razie na jakies 100 sztuk poprawnie wypalilem 3. I bynajmniej nie z
powodu nagrywarki bo probowalem az na 9 roznych sprzetach.
(chodzi mi o multidisc 74 min, bo 80 min to nawet zadna nagrywarka nie
chciala przyjac, a jak juz cudem przyjela to i tak nic nie dalo sie z
plyta zrobic, nawet wyswietlic disc info). Na szczescie ten zlom
dostalem za darmo.
BTW: poza tym 3.20 netto za sztuke to drogo. Ja je moge kupic za 3 zl
brutto.