Re: 2CD >> 1CD

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 13:49:47 MET DST

Aristo wrote:

> Mam na dysku film VideoCD (DAT) - 2x730MB..
> BTW- The Matrix - baaaardzo fajny.
> Chcę "spakować" te pliki, tak aby zajmowały jedną, zamiast dwóch płytek.
> Oczywiście zmniejszając trochę jakość audio/video.
>
> Jaki format kompresji video jest najlepszy i jakim programem to zrobić ?

Raczej odradzam. po pierwsze VideoCD to w rzeczywistosci format
kompresji MPG2, przez co jest juz i tak bardzo wydajnie spakowany. Po
drugie jezeli bedziesz chcial zmniejszyc rozdzielczosc i znow z tego
zrobic plik mpg to tak stracisz na jakosci ze juz nic z tego nie
bedziesz widzial (z prostego powodu mpg to kompresja stratna).

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl