Re: Odp: AMD K6-2 333 MHz - siara ???

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 11:58:00 MET DST

> Ja bym raczej powiedzial, ze to normalne w WIN98 :-), zwlaszcza z
> zainstalowanym IE4.

Narzekacie....
Mi w sklepie odradzili k6-2 - "bo sie wywala w windowsach".
Ale kumpel zdecydowanie polecil. Co bede sluchal pomiota w sklepie (
OPTIMUSIe!!! )
I kupilem k6-2. Jedyne problemy jakie mialem, to moj stary modem nie chcial
sie zainstalowac ( not plug and play ), a w windzie wiesza sie jak se
napisze jakis sprytny program i zapisuje sie do niezainicjowanej pamieci...
 ; )

NIE MAM PROBLEMOW z moim k6-2, stoi na plycie ASUS p5a, moze to to.
Prosze mi tu nie obrazac mojego procka, bo jest niezly... :) )))