Re: Problem z Zoltrixem FM-HCF56i

Autor: Zbigniew Wasiak (abc_zbywas_at_bigfoot.com)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 08:46:34 MET DST

Seb napisał(a):

>Male pytanko: wpisuje te przecinki i za kazdym razem gdy zamkne Dial-Up
>przecinki znikaja. Jak mam je wpisac ???.

Jak wpisać to sobie pokombinuj, ale:

1. zakładam ze jestes podlaczony do starej centrali z wybieraniem
impulsowym (jesli z tonowym to pomin p. 3)
2. sproboj zamiast przecinkow wpisac literke 'w' (wait). Po tej
literce modemy zazwyczaj czekają na sygnał centrali.
3. poszukaj w instrukcji modemu komendy AT ustalajacej stosunek
przerwy do zwarcia podczas impulsowania i zmien go. Nie pamietam jak
jest dla naszych central, ale sa tam dwie mozliwosci, domyslnie modemy
maja ustawiony ten niewlasciwy.
4. jesli to tez nie pomoze, sprobuj powpisywac przecinki po kazdej
cyfrze (jesli sie da)
5. jesli nie bedziesz mogl sobie poradzic, napisz na priva
6. Pisze to na podstawie zabaw z modemami sprzed kilku lat, wiec cos
moglo sie zmienic. Poza tym nie we wszystkich modemach mozna wszystko
ustawic komendami AT, ale warto sprobowac.

--
pozdrawiam
Zbyszek                  ICQ # 38233060