Odp: prosba o ocene karty TV

Autor: Piotr Tomaszewski (ptoma_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 14:39:01 MET DST

Nie napisales czy to nowy czy stary Fly (na BT 848 czy 878)....
Osobiscie uzywam Avera - jest troche drozszy ale ma za to lepszego pilota -
dziala super i mozna nim uruchamiac tuner (podczas startu laduje sie taki
rezydentny programik ktory reaguje na wlaczenie TV).
Bezproblemowa instalacja i dobry pilot - wywal pare zloty wiecej (ok. +30
zl) i kup Avera - naprawde polecam. Aha - ma dodatkowo fonie stereo!
Jakbys chcial jakies dodatkowe informacje to wal na grupe albo priva.

--
Piotr
ptoma_at_box43.gnet.pl