Re: Modem + soft umozliwiajacy nagrywanie prowadzonych rozmow

Autor: Jacek Skaznik (jskaznik_at_3d.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 21:57:43 MET DST

Zbyszek <zbyszek_at_gd.home.pl> wrote in message

> Użytkownik Jacek Skaznik <jskaznik_at_3d.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:1gyp3.2220$S3.32136_at_news.tpnet.pl...
> >
> Nie potrzeba do tego żadnego specjalnego oprogramowania. Jeżeli jest to
> modem wewnętrzny, podłączony do karty dźwiękowej (wspólna para głośników
dla
> karty muz. i modemu), to można nagrywać jakimkolwiek programem do

Chodzi mi jednak o jakis w miare specjalizowany software, bo ludzie ktorzy
maja
tego uzywac sa kompletnie zieloni. Po prostu chca miec mozliwosc wybrania
numeru
za pomoca tego programu i w razie potrzeby nacisniecia 'REC' i juz, bez
zabaw z
rejestratorem dzwieku czy czyms takim.

Pozdro,
Jacek Skaznik