Canon BJC-4200 -- duży problem

Autor: PaVe (pave_at_polbox.com)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 20:35:09 MET DST

Cześć
Posiadam (dwa lata) wymienioną w temacie drukarkę.
Od kilku miesięcy bardzo szwankuje, a teraz to już wogóle...
Objawy:
- po włączeniu słychać jeden sygnał
- kontrolka świeci się na pomarańczowo
- po chwili znowu pii i kontrolka mruga na zielono
- głowica wyjeżdża na środek (jakby do wymiany wkładu, a nie ma czujników
sprawdzających ilość tuszu; zresztą wkłady są pełne)
- oprogramowanie informuje, że drukarka nie jest gotowa
- po wyłączeniu głowica zostaje na środku (a ma się chować na bok), więc
cofam ją ręcznie, żeby nie wysychał tusz

Według instrukcji powodem kłopotów może być przegrzanie (nieprawda - jest
zimna); dzieje się tak nawet po odłączeniu od komputera; nie idzie robić
wydruków testowych.

Uwagi:
- czarny wkład napełniałem kilka razy sam (Pelikanem)
- kolorowy nie jest firmowy (ale zrobiony na wzór orginału)
- od dawien dawna, gdy włączałem komputer, wyskakiwał błąd klawiatury
(oświecały się lampki) i trzeba było wyciągać i wsadzać kabel z klawiatury,
aby ruszyć dalej przez F1 (chyba, że zdążyłem przed sprawdzaniem sprzętu);
kiedy niedawno odłączyłem drukarkę (LPT1), błąd ten nie powtórzył się ani
razu

Wszelkie porady proszę (najlepiej, ale niekoniecznie) na pave_at_polbox.com
Z góry dzięki
PaVe