Odp: Modem - Zoltrix Cobra - init string

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 20:21:49 MET DST

> Init string nie moze byc odpowiedzialny za zerwanie juz nawiazanego
> polaczenia.
> Jest to ciag znaków wysylanych do modemu na starcie polaczenia (Init
=
> inicjalizacja) a ma na celu ustawienie modemu w tryb auto-answer
tzn.
> automatycznego odbierania przychodzacej rozmowy po okreslonej
liczbie
> dzwonków (dla callback wymagana jest odpowiedz po 1 dzwonku.
> Jezeli zrywa ci polaczenia to najczesciej jest to wina linii
telefonicznej

nie jestem taki pewien. linia nie jest jedynym czynnikiem.
testuje wlasnie modemy z nieznanej (w polsce) tajwanskiej firmy.
hardware owe dzialaja bez problemu z call-backiem na ponad 50000 bps,
softwareowe i usb nie dogaduja protokolow po oddzwonieniu i dupa
blada - z reguly zrywa. natomiast po obcieciu im komendami at
predkosci do v34 zaczyna to dzialac, chociaz nie do konca. (tzn. nie
zawsze.) chinczycy twierdza, ze to wina chipsetu modemu (a na tajwanie
nie ma call-backu, bo tam zdaje sie lokalne rozmowy sa za darmo :-).
modem usb udalo mi sie namowic do call backu tylko na 14400 :-(

zas z obecnych na rynku zolitrixow phantomy jakos dzialaja (zaleznie
od jakosci linii), cobry natomiast niechetnie.

jezeli ktos ma jakies doswiadczenia z roznymi modemami softwareowymi,
prosze o kontakt; interesuje mnie zachowanie sie roznych modeli w
roznych warunkach.

ludzi ze szczecina prosze o kontakt na priva.