Odp: Comp nie widzi CD ROM

Autor: PiKo (P.Konczak_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 20:18:34 MET DST

> BZDURA! Taka reakcja ma miejsce tylko podczas instalacji windozy z CD,
> ale po uprzednim starcie z HD.
> Kiedy mamy full wersje i startujemy kompa z CD problem nie wystepuje.

Nie sądzę żebyś miał rację. Instaluje tylko pełne wersje i kilka kompów bo
starcie z CD zachowało się tak jak mówiłem. Zresztą dzieje się to przy
ponownym uruchomieniu systemu już po zainstalowaniu windy ale przed fazą
rozpoznawania PnP. Acha co dziwne to te kompy przy ponownym starcie tak
jakby nie zwracały uwagi na cd w napędzie i pomimo ustawienia startu z CD w
BIOS ładują się z HDD i wtedy mamy ten problem.

--
PiKo
pteh_at_kki.net.pl