Odp: Polaczenie miedzy modemami w windzie?

Autor: PiKo (P.Konczak_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 19:54:55 MET DST

> Jest mi potrzebne aby osoba1 ze swojego peceta pracujacego pod w95
> dzwonila modemem pod numer telefonu osoby2 gdzie tez stoi pecet-w95+modem,
> tak aby osoba1 miala dostep do plik0w na komp. osoby2; i odwrotnie, osoba2
> dzwoni i ma dostep do plik0w na komp. osoby1.
>
> Wiem ze umozliwia to linux,nt, ale ja musze to zrobic na w95, a ztego co
> wiem sam system w95 tego nie umozliwia, moze wiecie cos o jakis
> programach, ktore to umozliwiaja???

Rozumiem, ze nie chodzi tu o zarzadzanie plikami typu kopiuj, przenies, usun
ale o otwieranie na zdalnym kompie plików i programów tak aby obrabiac je u
siebie na ekranie?
Jezeli tak to PC Anywhere to program, który umozliwia takie uzywanie kompa
pod winda. Program byl w wersji trial na CD PCWorld Komputer i chyba na CD
CHIP'a.

--
PiKo
pteh_at_kki.net.pl