Help - ostatnio ktos mnie zapisal do 1000 grup dyskusyjnych na List.Deja.COM

Autor: Jacek (expert_at_friko1.onet.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 16:18:33 MET DST

Prosba o pomoc.

Czy ktos sie spotkal z otrzymywaniem potwierdzenia subskrypcji do
1000 list dyskusyjnych na Deja.COM ?

Ostatnio ktos mnie tam zapisal . Niech go szlag trafi.

I system grup dyskusyjnych List.Deja.Com nie wykazuje zadnej security.

Normalnie to wysyla cookies i wysyla e-mail do potwierdzenia.

jezeli ktos uzyl mojego e-mail do zapisu, to otrzymal cookies na swoj
komp
i z niego potwierdzil subskrypcje przez wejscie na strone www i
potwierdzenie.

Czyli musial miec dostep do mojej poczty na frico.onet.pl
bo inaczej by nie mogl przeczytac potwierdzen.

Napisalem do prezesa Deja.Com zeby mi to wyjasnil
i znalazl tego durnia co robi zarty.

I stad pytanie czy kogos to spotkalo ?

Bo sa dwa wyjscia.
Naruszenie tajemnicy korespondencji i wlamanie na konto
albo
rozsypanie sie sewera na List.Deja.Com

Jacek