Re: Jaki soft do robienia image'u CD i jego emulacji?

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 15:58:22 MET DST

Jacek Gutkowski wrote:

> Faktycznie, przeciez ten image jest widoczny jako osobny CD, z ktorego przeciez
> mozna pozniej wypalic plytke.
>
> A jak wyglada sprawa ze sciezkami dzwiekowymi? Czy sa one tez zgrywane?
>
> Pozdrawiam,
> Jacek

Nie wiem czy tak do konca to sie uda... Prawda jest, ze system widzi image jako CD, ale
jezeli ustawie e programie do nagrywarki copy CD->CD to wydaje mi sie, ze ona czyta po
sciezkach a nie po plikach. Nie wiem czy to sie uda...

Czy ktos probowal tego w praktyce ???

--

   + \
   \\.G_.*=.      Rafal Kolano