Odp: Wspolne przerwanie ?

Autor: Badek (tombadow_at_friko7.onet.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 14:52:48 MET DST

Użytkownik Tomasz J. Waszkiewicz <elite_at_positive.net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:quTp3.4894$S3.69683_at_news.tpnet.pl...

> 2) Jak zmienic przerwanie
Dodatkowo

> Po prostu przelozyc do innego slotu gdyz nie znam innej metody na zmiane
> przerwania w PCI a niektore tylko plyty maja to w biosie np. Asus P2bF.

No faktycznie, przelozenie karty do innego slotu zmienilp jej przerwanie.
Niestety ;-(( komputer dalej sie zawiesza jak glupi. Okreslilem nawet
dokladnie, ze jesli DOS-owy komputer nic nie robi to mam do niego pelny
dostep - moge sciagac lub przesylac pliki do niego. Ale jesli na nim
cokolwiek dziala , to proba zrobienia na nim czegokolwiek przez siec
powoduje calkowite wywalenie.

Pozdrowienia,
Tomasz Badowski