Re: SDRAM - pytanie do fachowcow

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 14:47:57 MET DST

> No w sumie, to tez racja, tylko pytanie, czy to nazwac biosem. Ale nie
> bede sie klucil.
> Tak naprawde, to aktualnie biosy nie sa juz "Basic input/ouput
> system-ami".
> Mogly sie tak nazywac w XT-kach

Stare dobre czasy co nie ??? :))))))
A co do biosow na kartach - jezeli dobrze pamietam to system podczas
startu wywoluje procedury startowe pod kilkoma standardowymi adresami.
Miedzy innymi jest to bios systemu (na plycie) ale i takze na
kontrolerach i kartach grafiki. Wydaje mi sie, ze jednak okreslenie
"bios" jest na miejscu. Ale ze nie to jest motywem przewodnim glownego
tematu wiec takze oddaje prawo do roszczen w tej sprawie :)))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl