CD-RW jak szybko skasowac ?

Autor: Wojtek Antonowicz 'Soulcatcher' (woya_at_linart.krakow.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 13:40:57 MET DST

mam problem gdyz kasowanie moich CDRW przebiega zdecydowanie za dlugo
jak na moj gust. np. NERO ma dwa tryby kasowania szybki i wolny ale
nawet szybki trwa ze 20 minut (yamaha 4x2x6). Ale jezeli puszcze
kasowanie i zresetuje program np. po 2 minutach to plytka jest skasowana
tak samo jak po tych 20.
z czego mniemam iz tak naprawde wystarczy skasowac tylko czolowke tak
jak przy quick format na hdd. A reszte czasu zajmuje mu zerowanie.
Moje pytanie jest wiec nastepujace czy ktos zna nazwe programu pod
w95/98 ktory umozliwial by szybkie skasowanie CDRW. Ale nie zmazanie
plikow z CDRW tylko doprowadzenie go do sytuacji iz wyglada jak by byl
zupelnie pusty. (nie tak jak przygotowany do nagrywania pakietowego i
nie jest problemem iz dane zostaja na CDRW tak jak przy quick format na
HDD).
Mysle iz jest to bardzo proste ale nie moge dostepnymi mi programami
tego dokonac

--
Wojciech Antonowicz "Soulcatcher"
mailto:woya_at_linart.krakow.pl