Odp: Wspolne przerwanie ?

Autor: Badek (tombadow_at_friko7.onet.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 10:15:29 MET DST

Użytkownik Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:37A7D813.46B68B9D_at_kki.net.pl...
> Zgadles - to jest kontroler SCSI. Jezeli pracujesz pod DOSem to zmienic
> przerwanie mozesz za pomoca programiku serwisowego dolaczanego do kazdej
> karty sieciowej. Znajdz cos w stylu setup.exe i tam odnajdziesz to co Ci
> jest potrzebne.

No tak, zadngo setup'u z karta sieciowa nie otrzymalem, ale za to sciagnalem
ja z Internetu (karta EtherExpress Intel'a). Program ten od razu wywala mi
komunikat, ze adapter dzieli przerwanie z czyms innym i podpowiada, ze:

1. Sprobowac zmienic przypisanie przerwania w BIOS-ie - tylko nie wiem jak
to zrobic
2. Upewnic sie, ze sterownik karty sieciowej jest instalowany PO sterowniku
urzadzenia z ktorym dzieli przerwanie (czy to cos zmienia? Ja tak mam
i dalej mi sie zawisza)
3. Zainstalowac karte (jaka ???) umozliwiajaca dzielenie przerwan.

Najbardziej ciekawi mnie to pierwsze rozwiazanie ale cos mi sie nie udaje.
Moze ktos wie jak to zrobic?

Pozdrowienia,
Tomasz Badowski