Blad urzadzenia VCACHE - hilfe!

Autor: Junkers (nowinys_at_op.onet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 01:19:20 MET DST

Witam!
Mam problem - na sprzecie, ktory dopiero co zlozylem (procek: Celeron
366, plyta gl.: ACORP 6VIA86, 128 MB RAM (2x64), HDD Seagate 3,2 GB,
CDROM x16, nagrywarka Philips IDE 2x2x6, karta graf. S3 Savage4 32 MB
AGP, karta sieciowa PCI) instaluje Winzgroze 95 (OSR2 PL), no i w
momencie gdy wyskakuje 'przygotowywanie do ponownego uruchomienia
systemu Windows' system albo wywala mi komunikat jak w temacie, albo
niebieski ekran i krytyczny wyjatek Windows i potem to juz tylko format
c: /s i od nowa z instalacja.....
O co z tym VCACHE chodzi? Windoze przeinstalowywalem juz z 50 razy :-(,
grzebalem w BIOSie i w ogole kombinowalem co mi tylko do glowy przyszlo
a tu ciagle to samo.
Ratujcie, bo wywale ten komputer przez balkon albo nie wiem co...
Z gory thx!
Junkers