Odp: jak mocniej schłodzić procesor?

Autor: Adam Wiktor Dąbrowski (wiktoro_at_friko1.onet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 21:15:37 MET DST

> Jakie masz napięcie na procu? <odpowiedz>
> Wiatrak zrób sobie sam - z dużego radiatora na PII.
> Potrzebujesz wiertarkę i chwilę wolnego czasu... ;-)

Witam

Dziękuję za odzew. Napięcie mam ustawione na 2,0 V. Wiem, że to sprawa
temperatury nie napięcia bo w chłodniejsze dni (do 22*C) działa bez zarzutu.
Poza tym podniesienie napięcia do 2,05 V powoduje szybsze zawieszenie
systemu przy 100% wykorzystaniu procesora (Seti_at_Home).

Czy na Grzybowskiej dostanę radiator do PII OEM i jak go przymocować? Czy
założyć na niego dwa wiatraki?

Jeszcze raz zapytam: czy chłodzenie przejściówki (płytki pod procesorem) coś
da?

pozdrawiam

Wiktor