Re: specjalna nagrywara do CD-Textu?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 14:04:07 MET DST

>Czy do Cd-Textu potrzebna jest jakaś specjalna nagrywarka?.

To oczywiste ze potrzebna jest nagrywara ktora potrafi nagrywac
CD-Text. Nie kazda to moze.

>Zdobyłem program WinOnCD 3.6, który rzekomo ma opcję nagrywania CD-Textu, no i tak
>faktycznie wygląda na to - tzn. widać to w helpie. Nie mogę jednak w żaden
>sposób uaktywnić opcji Audio CD-Text, po prostu jej nie widać, Natomiast
>jak podglądnąłem "options of your CD recorder"(czy coś takiego) to była tam
>masa rożnych opcji i m.in. CD-Text który był niestety
>zaszarzony(nieaktywny).

Nie rzekomo, tylko faktycznie obsluguje CD-Text.

>Czy ktoś sie już spotkał z tym problemem?

To nie jest zaden problem. Po prostu twoja nagrywara nie obsluguje
CD-Textu i tyle.
A tak BTW: Jaka to nagrywara ? Moze wystarczy update fimware'a i juz
bedzie obslugiwac CD-Text ?