Re: Problem z Zoltrixem FM-HCF56i

Autor: Rafał Kadzimierz (rkadz_at_kamsoft.com.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 11:50:19 MET DST

witam,

sproboj w konfiguracji polaczenia Dial-Up zalaczyc opcje "czekaj na sygnal
przed wybraniem numeru" a w polu gzie masz wpisane 0202122 wpisz ten numer
nastepujaco:
0,,202122 (1 przecinek to ok 2s zwloki daje naszym centralom czas na
uzyskanie sygnalu dla miedzymiastowego polaczenia

powodzenia rkadz_at_kamsoft.com.pl