Re: SB 64 Dlaczego kupić?

Autor: /\\/\\ (ab171954_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 12:00:05 MET DST

On 3 Aug 1999, Eloy wrote:

> Po pierwsze zgadzam sie, ze karta jest niezla, bo na razie jak za ta cene
> jest najlepsza... : )
>
> Mam dokladnie A-Trend 3DS724A.
ja tez
> Szukam NAJ-NAJNOWSZYCH driverow do niej.
> Zajrzalem na Waveforce, ale tam sa drivery tylko do dwoch kart, czyzby o to
> chodzilo? I ewentualnie o ktora chodzi.

sa to dobre drivery ver. 1031. Digital maja dodatkowo zakladke w control
panelu do S/PDIFA - stad Digital. XG tego nie maja. Jak chcesz sobie
pogrzebac w configuracji to poszukaj klucza w rejestrze win-ow: YMF 724 -
tam sa twszystkie ustawienia - nawet te nie oficjalne.9 mozna wlaczyc np
dodatkowe zakladki).
EAX - dziala np w HL, MidTown Madness. Innych nie sprawdzalem

co do ver 1031, to ma jeszcze poprawionego buga - szumiace midi przy
dodaniu efektow, oraz szumiacego 3d Wide-a

> I jeszcze jedna sprawa, czy gdzies sie konfiguruje EAXa, czy moja karta to
> obsluguje, czy kazdy program sobie sam konfiguruje i nie mam wgladu???

eax bedzie wykrywany przez sama gre bez zadnych ustawien. ale maja go
dopiero drivery 1031.

> Poza tym mam pare pytan:
> 1. Na pudelku pisze:
> "Downloadable Sounds (DLS) Level 1 support"
> Myslalem, ze na karcie jest ram i mozna podsylac probki dla Midi, ale to
> chyba nie to, wiec co to jest???

midi jest ciagniete przez PCI z dysku. w ../Windows/system jest plik .dat,
ma on 2,cos MB. Tam sa skompresowane probki instrumentow. kompresja ok
1:10.

> 2. Za jakis miesiac w pokoju zrobilem ostatnio maly remanent:
> kupilem na "przod" nowe glosniczki 110W ( metr wzrostu ),
> a stare pojda na "tyl", w tej chwili robi sie wzmacniacz i dekoder
> Dolby Surround.
> Bede chcial pograc w gierki ( np. NFS3 , no i oczywiscie THIEF!!! ) w
> trybie dolby surround,
> czy karta emulujac swoje 3d i inne badziewia nie bedzie zaklocac
> efektu 3d???

diabli wiedza, trzeba poprobowac

> Czy sa tryby: mono,stereo,dolby surround, eax??? Bo mialem przez chwile eax
> w nfsie i sie zdziwilem, bo myslalem, ze karta tego nie obsluguje, jakies
> drivery dorwalem nowe i sie pojawilo, ale windowsy zaczely sie wykopyrtac i
> drivery zginely...

no nie wiem, u mnie wszystko dizala ok.

> Szukam czegos najbardziej konkretnego o tej karcie.
> Prosze o jakies informacje... Chce wiedziec wszystko - lacznie z opisem
> rejestrow PCI.... : )))
>
> Dzieki z gory

poszukaj w archiwum grupy. Tam sporo bylo o tej karcie.

ZLOM