Re: AMD K6-2 333 MHz - siara ???

Autor: Krzysztof Miller (604595822_at_eranet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 07:07:01 MET DST

Jaca wrote:

> A jakie masz problemy ???
>
> --
> jopal_at_promail.pl
> ICQ# 3960634

Problem z instalacją Win NT 4.0 PL.
a już zainstaliję to się wiesza, a jak się nie powiesi to nie mogę
skonfigurować karty graf.
Wysypuje się od czasu do czasu Win 98.

P.S. A wracając do BAZY to chłopaki w serwisie powiedzieli, że to dlatego (Win
98), że mam włączony port USB. Wyłączyli go i już jest niby dobrze.
Swoją drogą ciekawe co jak będę go potrzebował.