Odp: I740

Autor: PiKo (P.Konczak_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 01:43:34 MET DST

Użytkownik Marcin Wilk <mwilk_at_polonez.man.lodz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7o3vp6$i96$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> Oj stary, uzywasz popularnej ostrej przyprawy!
>
> Ale prawda jest, ze i740 w 1024x768 (kolory do 16.7M) wyciaga tylko 85Hz,
> co w dzisiejszych czasach nie tylko na kolana nie rzuca, ale i na krzeslo
> nie sadza...
>
> Poza tym karty oparte na i740 sa zdecydowanie warte swojej ceny, w
normalnej
> pracy spisuja sie bez zarzutu, a i pograc mozna. Coz... mimo wszystko w
chwili
> obecnej to juz, powiedzmy, druga liga...

Zalecam ostrożność bo wiem z doświadczenia, że na przykład kombinacja AMD
K6-2 300MHz + M5VIA + I740 nie może ze sobą egzystować. Objawy:
niespodziewane resety kompa przy przesuwaniu okien po pulpicie, przy
zmianach trybu ekranu w DXDIAG, przy zmianach okna DOS/ pełen ekran.

--
PiKo
pteh_at_kki.net.pl