Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: SzYmOn/UnN&nAh (szymon_at_sm.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 01:33:24 MET DST

On Sun, 01 Aug 1999 22:42:08 GMT, "Marek Oberman"
<planet_at_planetmedia.com.pl> wrote:

>- obecnie
>AC: panie Broniewskiego???? buhahahhaha
> pocaluj sie pan w !@#%^* i zapomnij
> w tej 5-cio latce wrzeciono i ursynow
> a pan to o lasce bedziesz chodzil jak
> przyjdziemy panu zakladac

   Dobry Wieczor :)

Okolice Ronda ONZ gdzie notabene AC ma 'pare' swiatlowodow'. W BOA na
Andersa 13 na dzien 02.08.1998 gadka taka:

- Chcialbym z kims porozmawiac od Internetu.
- eee, nikogo nie ma ale tutaj gdzie Pan mieszka to jeszcze troche.
- ILE ????
- a wie Pan - nie wiem.... ( rozklada rece )

A jakims dziwnym trafem w PKINie jak byla/sa wystawy i jak jest AC to
maja internet a rzut beretem dalej nie moga miec BO NIE MAJA
WYSTARCZAJACEJ ILOSCI TECHNIKOW CO BY OKABLOWANIE W BLOKACH ZMIENILI
!!!

To co oni teraz robia jak jest cieplo od dawna dosyc ?

   Na razie :)

P.S. Nie narzekam bo w pracy mam szybciej niz nawet przy marnym ruchu
w sieci AC, ale w domq to 33k6 :)

--
SzYmOn_