Odp: konta internetowe

Autor: PiKo (P.Konczak_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 01:21:55 MET DST

Użytkownik Tomek Gierczak <tmkzigo_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1Hhp3.456$S3.6780_at_news.tpnet.pl...
> CZe
> Na poczatek przepraszam grupowiczow za poczworne wyslanie wiadomosci - mam
> wielkie zamieszanie)
> A teraz pytanie:
> Jak to jest z platnymi kontami internetowymi?
> Chodzi mi o takie konto, zeby byl adres e-mailowy i jakis czas
korzystania
> z internetu wliczony w abonament ( bez dodatkowych oplat w TPSA).

O ile wiem TPSA nie oferuje dostarczenia Internetu w ramach abonamentu.
Oferują takie usługi operatorzy cyfrowi (np GSM PLUS -
http://www.plusgsm.pl ). Jeżeli nie chcesz ponosić żadnych opłat na rzecz
TPSA za łączenie z Internetem i dodatkowo mieć darmowe konto e-mail to
sprawdź na stronie http://callback.multinet.pl czy jesteś w zasięgu tej
usługi. W przeliczeniu na impulsy koszt 20 godzinnej karty callback (66 PLN
brutto) daje 16,5 grosza. Karta nocna (20 godzin ale działa tylko od 0.00 do
10.00) kosztuje 35 PLN brutto co daje 5,9 grosza za impuls. Porównaj to z 29
groszami u telepsa!

PiKo pteh_at_kki.net.pl
P.Konczak_at_gdynia.multinet.pl