jak mocniej schłodzić procesor?

Autor: Adam Wiktor Dąbrowski (wiktoro_at_friko1.onet.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 23:55:59 MET DST

Witam

Moja konfiguracja to: Abit BH6, Celeron 300A PPGA + przejściówka na Slot 1,
Viper 550. Problem polega na tym, że odkąd nastało upragnione lato procesor
nie chce pracować na 450 MHz mimo iż do kwietnia chodził jak ta lala na 2,0
V. Dokupiłem wiatrak na, jak mi się wydawało dużym radiatorze (najwięcej
takich na Grzybowskiej), dodatkowy wiatrak na obudowę z przodu, procek
wysmarowałem (z umiarem) pastą silikonową. Niewiele to niestety pomogło.
System pada po ok. 1 do 3 godzinach. Jak gram to o wiele szybciej. Acha, na
Viper-a też załorzyłem wiatrak (stary od Pentium), bo grzał się okrutnie.
Płyta główna pokazuje temperaturę MB 31*C. Niestety nie mam czujnika na
prosesorze.

Proszę o pomoc. Może chłodzenie od strony płytki coś pomoże?

pozdrawiam i z góry dziękuję

Wiktor