HP 610 - co to?

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_priv.itl.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 23:19:13 MET DST

Dzisiaj w sklepie zauwazylem drukarke HP 610. Jako, ze musze komus
kupic drukarke, sa mam HP 670, dwuch znajomych ma 690 i jestesmy
BARDZO zadowoleni wiecoczywiscie chcialem zaproponowac cos z serii
6xx. A tu taka niespodzianka 610 za 433 zl brutto. No i co w niej
brakuje, ze jest taka tania (bo na razie to ma wszystko to co 670 +
photo RET, czyli w/g mnie powinna sie nie nazywac 610 tylko 680 albo
jeszcze jakos inaczej). Zaraz bede szukal na stronie HP, ale tam moze
sie niczego nie dowiem. Czy moze mi ktos powiedziec czym sie rozni 610
od 690 albo 670? W sklepie gosciu oczywiscie nic nie wiedzial.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: