Odp: HSP MicroModem 56 - problem

Autor: Fixxxer (glowacki_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 18:48:15 MET DST

czy softwarowe to ja nie wiem. moj proc to amdk6-300 a w system req.
wymagaja
P166,amdk6-200,cyrix6x88mxpr200,celeron266 lub szybsze. driver jest z
5/15/98 (poszukam
nowszego na ich stronie). Probowalem zmieniac tez com4 na com3 i dalej to
samo. w diagnostyce modemu wypisuje cos takiego:

port:COM3
przerwanie:9
adres:6C00
UART: INS 8350
najwieksza szybkosc 115K bodow

polecenie odpowiedz
ATI1 A97/C02
ATI2 OK
ATI3 PCtel 7.61014MS
ATI4 PCtel Data/Fax/Voice/Speakerphone
ATI5 V.90 / K56flex auto-detection
ATI6 OK
ATI7 OK
AT+FCLASS=? 0,1,8

A co ciekawe, to to, ze w wlasciwosciach modemu|maksymalna szybkosc| -
wybralem 115200 i zaznaczylem 'lacz tylko przy tej predkosci' a i tak laczy
najwyzej z 24000. To samo jest jak ustawie na 57600 czy 38400

Mam jszcze jedno pytanie. Co to jest wedlug TPSA homologacja? Poprzedni
modem ZOOM56k (ktory ma 7lat gwar. spierdolil sie po 1r.), tak jak i obecny
nie byl kupowany w PL. Czy to ma jakies znaczenie? Czy ta homologacja to
jakas naklejka na pudelku w sylu 'TPSA compatible'.

PS. Jestem podpiety do starej, jeszcze impulsowej centrali, ktora laczy
tylko 33600, a jak widze ich reklamy w TV to mie zbiera na wymioty

--
~ ~ ~ \ / ~ ~ ~   ICQ_UIN: 6319987
 F I X X X E R    YahooMessenger: pg_pl