P3B-F i wentylator

Autor: Piotr Frejowski (piotrf_at_polbox.com)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 13:57:48 MET DST

Witam

Mam niewielki problem z płytą Asusa P3B-F rev.1.03, otóż nie mogę odczytać
informacji o prędkości wentylatora gdy go podłączę do gniazda "chassis fan"
(sam wentylator działa), w biosie jest wartość N/A i żaden program
(Motherboard Monitor 4.10 B1 czy ASUS PC Probe nic nie odczytuje),
wentylator jest na pewno sprawny bo działa odczytywanie po podłączeniu go do
gniazda pwr_fan. Mam najnowszy BIOS 1003. Sądzę że to jest wina zepsutego
gniazda na płycie, ale może ktoś z posiadaczy tej płyty rozwiązał ten
problem.

Z góry dziękuję za odpowiedzi

--
Pozdrawiam