Re: Jak przetestowac DIM-y?

Autor: Henry(k) (henrico_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 09:50:41 MET DST

Andrzej z Zaborza napisał(a) w wiadomości: ...
>Nawet jesli to wszystko przetestuje mogą być walnięte a wtedy to już
>faktycznie winda się upomni o dobre, są programy testujące pamięć np.
ndiags
>z NU ale i tak nic nie dają przy pewnych okolicznościach.
>Nie istnieją testery 100% pewne, wywalają się na błedach powstających
>wyłącznie przy określonych kombinacjach bitów zapisanych w pamięci.
>
>Pozdrawiam

No właśnie, sam miałem problemik z pamięciami. Wszytkie testy jakie miałem
wypadały pomyślnie (dosowe i windosowe), tylko Winda co jakiś czas się
sypała.
Postanowiłem więc ją zainstalować ponownie (być może to wina windy) i
niestety
sypało się podczas instalacji (DOS chodził idealnie). Jedyny krok jaki mi
dał coś
do myśli to to, iż wszystko działo się po wymianie pamiątek na nowe
większe.

Pozdrowionka.
Henry(k) < henrico_at_friko6.onet.pl >