POMOCY !!!

Autor: Wojciech J. Skrzypinski (skrzyp_at_polbox.com)
Data: Sun 01 Aug 1999 - 22:34:35 MET DST

Witam,

I prosze o pomoc w imieniu mojego kolegi. Dzisiaj zrobil on potezny
upgrade kompa - wymienil wszystko oprocz obudowy, FDD, CD i
monitora. Nie jestem niestety w stanie powiedziec dokladnych
parametrow wszystkich komponentow, ale podam ogolna i
najistotniejsza informacje: jest to AMD-K6-2-350 Mhz na jakiejs
tanszej plycie 100Mhz do tego 64 MB RAM DIMM 100 Mhz, jakas
grafika 8MB z akceleracja. Jako ze z W95 nie chcialo sie uruchamiac
(reset) i ten proc jest podobno z W95 niekompatybilny - kumpel
zainstalowal (trzykrotnie) W98, ktore nie uruchamia sie jednak, bo
wyskakuje blad krytyczny "Nieprawidlowe wywolanie dynamiczne
lacza VxD do urzadzenia 3, usluga B". Co jest do diabla ?
Ja szukalbym rozwiazania w 1 - pamieci, 2 - procesorze, 3 - byc moze
w plycie/BIOS'ie. Czy ktos sie z czyms takim spotkal ? Prosze podsunac
nam jakies rozsadne rozwiazanie (majac na uwadze, ze az takimi
glabami nie jestesmy i chyba zadbalismy o wsztystkie podstawowe
rzeczy). Z gory dziekuje. Prosze o odp. na priv.

Pozdrawiam,
Wojtek