Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: A.'SoTe'B. (nauplay_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 01 Aug 1999 - 01:27:13 MET DST

Kaczmarski wrote:

> Ja mam od półtora tygodnia i jestem zachwycony!

Poltora tygodnia, czyli tyle ile moj znajomy :)) Hehehe... Po dwoch
tygodniach wylaczyli mu internet. Gdy poszedl zapytac sie o co chodzi
to powiedzieli mu ze wiedza o nim wszystko, i ze on wlamywal im sie
do serwera :)) Chlopak zrobil oczy bo o wlamywaniu wie tyle, ze mozna
uzyc np. kamienia zeby zbic szybe, ale na serwerze by to chyba nie
przeszlo. W koncu po dluzszej gadaninie znowu go podlaczyli, tyle
ze teraz internet ma w kratke. A jak ktos w bloku zaczyna w quake'a
grac, to ma transfer taki ze moze zdjecie panienki przez pol godziny
sciagac.