Re: Problem z twardym dyskiem - POMOCY!

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 16:51:15 MET DST

Kuba napisał(a) w wiadomości: ...
>Posiadam dysk 8,6 GB Segate. W Windowsie pokazuje sie taka pojemnosc oraz
>ze mam wolne 70MB. Wiem, ze wszystkich danych na twardym mam ok.500MB. Mam
>wiec pytanie: gdzie podzialo sie ok. 7GB? Nie mam zadnych wirusow, dysk
>jest sprawny (test Norton DiskDoctor). Prosze o pomoc i rade, dlaczego tak
>sie dzieje.
1. Nie masz żadnych _znanych_ wirusów.
2. Nic nie mówisz, jakie masz partycje na tym dysku. Sprawdź ustawienia
tablicy partycji, może odśwież ją FDISK /MBR.
3. A może masz 7GB:
- w koszu
- w plikach tymczasowych (katalog \Windows\TEMP)
- w plikach ukrytych jak plik wymiany Windows
- albo masz milion jednobajtowych plików
4. Sprawdź ustawienia w setupie - zresetuj wszystko do domyślnych, albo
nawet wyzeruj zworką. A może wgraj nowy BIOS.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
//      Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?