Re: jaki monitor 21-22"?

Autor: Grzegorz Janiszewski (labo_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 31 Jul 1999 - 23:42:09 MET DST

Kuba Likus <kubaX_at_archX.pwrX.wrocX.plX> wrote in message

> moze moja odpowiedz jest troche nie na temat, bo uzywam monitora 19"...
> jest to monitor z plaskim kineskopem (iiyama vm 450 pro) i wlasnie na owa
> plaskatosc chcialem zwrocic uwage... super sprawa i po pewnym czasie
> kazdy "normalny" monitor wydaje sie beczka lub poducha na ktorej nie daje
> sie pracowac ;-)
>
> zdaje sie, ze iiyama wypuscila wlasnie model 22" oparty na podobnym
> kineskopie... moze warto sprobowac?

Witam
Dzięki za uwagi - przyglądałem się już temu monitorowi i muszę przyznać, że
mnie rozczarował. Już przy rozdzielczości 1280x1024 ujawniają się błedy w
zbieżności nie do skorygowania (tu poprawisz, gdzie indziej się rozjedzie).
Poza tym kiepski kontrast, w ciemnych tonach niewiele można rozróżnić, do
tego jeszcze kłopoty z ostrością - to stanowczo za dużo jak na monior do
pracy.
Zaczynam coraz poważniej zastanawiać się nad sugerowanym wcześniej
Mitsubishi 2020u, tylko jak dotąd nie udało mi się trafić na polskiego
dystrybutora (Optimus niby ma, ale nie ma). Może ktoś z Kolegów zetknął się
z firmą handlującą tymi monitorami?

Pozdrawiam

Grzegorz