Powolnosc sieci

Autor: Pael (pael_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 01 Aug 1999 - 00:00:42 MET DST

Niedawno połączyłem mój komputer z kompem qmpla kabelkiem null modem.
Niestety w kazdym przypadku gdy włączalismy jakąś grę (w singlu gru mi się
już dawno znudziły, a podatku TPSA płacić nie chcę) to przez pierwsze 10
sekund wszystko działało jak nalezy (znikome pingi, szybki itd...). Niestety
po kilku chwilach, wszystko się korkowało i pingi dochodziły na komputerze
klijenta do 4000.
Myślałem ze to dlatego bo to tylko powolne null modemy, jednak dzisiaj
przeczytelem na ze ktos miał takie same problemy ale ze 100MBitowymi kartami
sieciowymi!!!.
Jutro zamieżam zawieżć mój komp do qmpla, ale nie po to dzisiaj kupowałem 2
karty PCI 100MBit aby wszystko tak zwalniało jak wtedy!!!
Bardzo proszę o szybką odpowiedz na ten problem na mój email , może kłopot
ten się nie powtórzy, ale...

Pael